Опіки від косметики, яку ви приписали?

Ліля Савочка

Опіки від косметики, яку ви приписали?

Непрочитанное сообщение Ліля Савочка » 16 авг 2016, 08:27

Доброго дня. Я ьула у вас на консультації, і ви приписали мені користуватися косметикою ля рош позе: гель для усивання ефаклар та коем ефаклар дуо.
Користуюсь комплексом я три дні і сьогодні виявила на своєму лиці червоні плями, наче опіки.
Шо робити?
Шкіра у мене і до того була суха, а зараз взагалі все висушене.
Скажіть, що робити?
Я все робила по вашим рекомендаціям..

Аватара пользователя
Бордусова Елена Михайловна
Врач-консультант
Сообщения: 4
Зарегистрирован: 24 июн 2016, 17:39

Re: Опіки від косметики, яку ви приписали?

Непрочитанное сообщение Бордусова Елена Михайловна » 16 авг 2016, 14:34

Добрый день Лилия.У Вас скорее всего возник контактный дерматит на данный крем.Мы с Вами связались.Рекомендации даны.При необходимости обращайтесь,будем рады помочь.

Ответить